A Núñez Feijóo non paran de medrarlle os ananos. Parece aquel personaxe de debuxos animados dos Autos Tolos, Pierre no doy una.
Primero nomea cabeza de lista por Ourense a Luis Carrera Pásaro e resulta que o candidato evade capital ó paraiso fiscal de Illas Caimán, como xa dixemos aquí no seu día nesta entrada e nesta outra. Nesta ocasión Baltar quedou moi satisfeito porque como era sabido por todos, esta era unha aposta persoal do lider do PP galego e en contra de Baltar. Este último tomou tal decisión como unha afrenta.
Hai uns día descúbrese que Agustín Hernández o novo Conselleiro de Medio Ambiente, Infraestructuras e Territorio (tamán unha aposta persoal de Feijóo) certificou en calidade de Director de Infraestructuras da Deputación de Pontevedracomo rematadas unhas obras inacabadas pendientes de realización en Salvaterra do Miño. Unha ilegalidade que Hernández ve como "unha práctica habitual".
E agora e logo de nomear a Rogelio Martínez como novo superdelegado da Xunta de Galicia en Ourense faise público que este será investigado por estafa e malversación xa que parece ser que validou obras sin executar para cobrar axudas, tal e como se fai eco o xornal "El País".
Mentras esto acontece Baltar está que dá saltos de alegría, porque aínda que Martínez foi durante moitos anos o seu vicepresidente na Deputación, é o home máis temido por Baltar xa que representa o sector contario ó del dentro do Partido Popular. Boinas e birretes como eles se denominan entre sí volven a sacarse os trapos sucios entre sí.
Baltar contento segue a tocar o trombón alá onde vai e segue a poñer dossieres a disposición dos medios para ir lapidando a todo canto lle intenta facer sombra no PP ourensano.
2 comentarios:
Vázquez urge a Feijóo una crisis de gobierno para cesar a los cargos con ´líos judiciales´
El líder socialista dice queno da "abasto" para denunciar los problemas jurídicos de miembros de la nueva Xunta
“Que pare y vuelva a empezar” , recomendó ayer el líder del PSdeG, Manuel Vázquez, al presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo, que apenas lleva tres semanas al frente del Ejecutivo autonómico y al que pide ya una crisis de gobierno, pues “los problemas jurídicos” de sus altos cargos empañan “la imagen de Galicia”. “La oposición no da abasto” con “los líos judiciales” de los nuevos conselleiros, ironizó el secretario general de los socialistas gallegos, tras aseverar que el conselleiro de Medio Ambiente, Territorio e Infraestructuras, Agustín Hernández, “falsifica certificaciones de obra y dice que es una práctica habitual”, y el titular de Presidencia, Alfonso Rueda, “hace un fraude de ley, probablemente, para mantener una plaza (de funcionario en el Ayuntamiento de Cambados”. También citó el caso del delegado de la Xunta en Ourense, Rogelio Martínez, imputado en un supuesto caso de malversación de fondos.
El líder del PSOE gallego no sólo se siente “escandalizado” por las presuntas irregularidades de miembros del nuevo Ejecutivo, sino también por sus políticas. Así consideró intolerable que el responsable de Medio Rural, Samuel Juárez, apueste por “el cierre de explotaciones ganaderas” en plena crisis del sector lácteo y que la titular de Traballo, Beatriz Mato, “pida que se aceleren los ERE (expediente de regulación de empleo)”.
En todo caso, fue Alfonso Rueda, peso pesado del Gobierno gallego, el principal objetivo de ataque de Manuel Vázquez. Esta semana, el PSdeG denunció que el conselleiro de Presidencia “figuró como asesor” del titular de la Diputación de Pontevedra, Rafael Louzán, para no perder su plaza de secretario del Ayuntamiento de Cambados, sólo posible si uno es contratado por otra Administración pública, aunque en realidad su trabajo lo desarrollaba al frente de la secretaría general del PPdeG, entonces en la oposición. Manuel Vázquez aseguró ayer “tener indicios” de que en realidad Rueda “no estuvo contratado” por la institución provincial, lo que supone “una grave irregularidad jurídica”.
Caldelao de caldelas como se nota que eres un bandullo agradecido. Chico, máis criterio á hora de escribir ou tómate ansiolíticos, que vos quedan 4 anos por diante...y los que te rondaré morena.
Publicar un comentario