jueves, 20 de noviembre de 2008

A que esperas para abrir unha conta no facebook


Non son eu moito facerlle publicidade ás empresas, pero dende aquí quixera convidarvos a todos/as os/as que me ledes a que abrades unha conta nunha das redes sociais que máis se empregan hoxe en día, Facebook. Logo buscade o meu perfil e o de outras persoas que coñezcades e unídevos a nós, é unha experiencia bonita e onde todos/as poderemos estar en contacto e enterados de moitas cousas case o instante.

Creo que é unha das mellores ferramentas que hai hoxe en día na rede é que ás organizacións lle poden sacra moito partido. É como estar nun bar moi grande falando e intercambiando opinións con moitos/as amigos/as.

1 comentario:

Natalia dijo...

En eso andamos, en eso andamos....

(Non vou comentar nada máis espero que non me rifen nin me chamen facha, je,je,je.)