lunes, 21 de mayo de 2007

Porra Municipais 2007 Castro Caldelas



Hoxe que dispoño duns minutiños entre tanto follón de organizar actos, mítines e demais cousas desta campaña quero invitarvos a que entre todos e todas fagamos unha porra destas eleccións municipais en Castro Caldelas.
Para despois das eleccións saber cal é a aposta de cada quen prégovos que empreguedes un pseudónimo ou un nome, o que queirades, pero de tal maneira que vos podades identificar e saber cal é a vosa aposta.
A miña a posta é a seguinte: PSOE: 6 concelleiros, PP 3 concelleiros, BNG 0 concelleiros.
Si teño un momento nestes días ampliarei dita porra a toda a comarca de Caldelas e de Trives. Animádevos e facede a vosa previsión. Eso sí, pídovos que independentemente da vosa opción política mostredes o máximo respecto a toda a xente, xa que ultimamente hai algúns anónimos que empregan en demasía o insulto.

13 comentarios:

Lilí dijo...

Eu non sei se apostar por un 6-3-0 ou por un 7-2-0. Creo que está claro que o BNG non saca ningún, e máis paréceme que non vai pasar dos 80 votos. Por outra banda creo que o PSOE leva mellor lista que hai catro anos e que a do PP é pior, pero non se pode unha esquecer que nas últimas municipais houbo moita xente do PP que ou non votou ou votou PSOE por estar en contra da imposición de Toño como cabeza de lista. Este efecto pode estar xa diluído e polo tanto pode que se dea un 6-3 xa que un 7-2 é unha machada. Hai algo que fai dubidar e é que me consta que hai moitísimo cabreo no feudo do PP no concello, en Pedrouzos. POde que este sector se non acude a votar lle dea o sétimo concelleiro ós socialistas.

Anónimo dijo...

Yo no se cual va a ser el resultado. Pero está claro que el Bloque no merece ningún concejal ya que no hace nada y el PP tampoco porque en cuatro años de oposición estuvo totalmente ausente. Está claro que tiene que haber oposición y yo apostaría por otro partido u otra gente, de momento mi voto para el PSOE.

Juan L Osorio dijo...

Eres un copión, como tódals eleccións a verdeira porra faise no avenida. O meu resultado 7-2-0, non porqué crea que ese é o resultado máis xusto, senón porqué é o que penso que vai pasar.

NATALIA CORTON dijo...

Eu coma e meu mozo, vou apostar por un 7-2-0. A ver que pasa.

Anónimo dijo...

Yo no me atrevo a hacer porra (ya sabéis que soy muy discreta en estas cosas), pero que sepáis varias cosas: ya he votado la "primer" (se siente, felipe presidente, es de las cosas buenas de estar emigrada); la verdadera porra e inicial es verdad que se hace por tradición en la "Marnolita" (Bar Avenida) pero quizás ella haya decidido poner ordenatas en el bar con conexión y participe (animadla) y, por último, voy a echar de menos no poder estar con vosotros en esos "intensos debates políticos" que se llevan a cabo en dicho bar (y, por supuesto, los phoskitos). Bueno, he decidido que me voy a mojar, sin que sirva de precedente, por el 6-3-0, aunque quizás el resultado no coincida con lo que deseo.
FDO.: MANUELITA desde Pehuahó

Anónimo dijo...

Yo, con el corazón: 9 PSOE, 0 PP y 0 Bng. Con la cabeza: 7 PSOE, 2 PP y 0 BNG y para bien del pueblo: 5 PSOE, 3 PP y 1 BNG.

Anónimo dijo...

¡Qué duro es vivir esto desde la diáspora!
¿Hay premio por acertar la porra? Enhorabuena.
MANU

nataliacortòn dijo...

Aqui me parece que Eladio no da ningún premio . Pero la porra del Avenida (reconocida como madre de todas las porras) la ganó Juan Luis.
Enhorabuena al PSOE en el Castro y también por el trabajo realizado en Ourense,que ya era hora de que se diera el cambio.
MUCHAS FELICIDADES!!

Anónimo dijo...

Cada pueblo tiene el gobierno que se merece. O tempore o mores

Anónimo dijo...

A veces incluso muchos tienen más de lo que merecen, y Cicerón decía Oh! Tempore Oh! Mores y el tiempo y las costumbres muchas veces son buenas consejeras.

Anónimo dijo...

viva el voto de los estomágos agradecidos!

Anónimo dijo...

Estómagos

Anónimo dijo...

O DO ESTOMAGO QUE FALE POR SI MESMO. CADA CAN....