jueves, 11 de octubre de 2007

Mariano I, El Sucesor



Hoxe Mariano I, El Sucesor sorprendeunos a todos/as cun vídeo no que fai un chamamento ó patriotismo, a que o día 12 todos/as nos envolvamos na nobre insignia española que nos representa alén dos mares.


Mariano I o que fóra nombrado sucesor por obra e gracia de José Mari, el Grande está entrando nunha grave crise de identidade. Ou é que se cre o monarca de España, Mariano I, ou ben se nos acaba de pasar ó bando republicano e pretende facer de Xefe de Estado, Mariano I, el Republicano.


Pero este señor, non se deu conta de que o único que é, é o eterno sucesor, o xefe da oposición. Preséntanos un vídeo no que fai un chamamento ó patriotismo. Parece que o PP segue a querer levantar esa pantasma de que os radicais, os nacionalistas, os comunistas, os socialistas, e outras malas alimañas pretenden romper España e aquí esta o PP e Mariano I, el Sucesor para salvarnos a todos/as.


O vídeo non ten desperdicio, podédelo ver aquí. Fixádevos nos ollos de cenenos que pon, da medo mirarlle ós ollos. De todos os xeitos aquí vos deixo o texto da locución para que xulguedes.


Pasado mañana, doce de octubre, los españoles celebramos nuestra fiesta nacional. Mi deseo es que este año, por razones que todo el mundo conoce, los españoles celebremos de manera especial esta fiesta.Porque somos una nación y queremos celebrarlo y dejar constancia de que nos alegramos.Por eso vamos a honrar y a exhibir el símbolo que, con la Corona, mejor nos representa en todo el mundo:- La bandera que aprobamos en 1978.- La que exhiben nuestros deportistas con orgullo.- La que cubre el féretro de nuestros soldados.- La que saludan con respeto todos los jefes de Estado que nos visitan.- El símbolo de España.- El símbolo de la nación libre y democrática que formamos más de cuarenta millones de españoles.- La bandera de todos, porque en ella estamos todos representados.Yo estoy orgulloso de ser español. Sé que los españoles también lo están. Por eso, pido a todos que, por encima de cualquier diferencia ideológica, el doce de octubre lo manifiesten con franqueza. Y que hagan algún gesto que muestre lo que guardan en su corazón.En casa o en la calle, de forma individual o con la familia y amigos.Para que todo el mundo sepa lo que los españoles sentimos por España.Y que sabemos proclamarlo sin aspavientos pero con orgullo y con la cabeza bien alta. Y yo me adelanto ya y digo a todos los españoles: ¡Feliz día de la nación española! ¡Feliz fiesta nacional!


Eu para rendirlle honores á enseña nacional o próximo día 12 vouno a celebrar na casa, para elo eu, a miña moza e máis as dúas nosas gatas imos a facer un gran desfile conmemorativo da Festa Nacional. Xa merquei unhas ducias de metros de bandeira nacional, ímonos envolver todos nela e coas gatas faremos un desfile que partirá do salón para continuar polo pasillo ata rematar na nosa habitación, facendo parada fronte ó baño onde colocaremos unha peana co retrato da familia real ó completo.


¡¡ Arriba España!!