jueves, 30 de octubre de 2008

Volven os malnacidos

Hoxe ETA volveu a atentar de novo. Pero coma sempre, máis pronto ou máis tarde, acabarán todos cos seus osos na cadea. Ó final danos materiais e heridos case todos leves, pero hoxe poderiamos volver a falar dunha grave desgracia.

20 comentarios:

Anónimo dijo...

Analicemos a Universidade:
-É unha universidade na que pagas 8.000 € de matrícula, co que son poden ir os ricos.
-Os colexios están divididos por sexos.
-Se eres un estudiante avanzado te comen a cabeza pra meterte no Opus.
-Obliganche a poñer a profesión dos pais e os seus ingresos, e te tratan segundo este dato, co que é unha Universidade clasista.
-Necesitas ter certo nivel económico e influencias para reclamar os exames.
-Metenche en carreiras como medicina asignaturas de relixión e teoloxía obrigatorias.

Aparte como van causar unha masacre se avisan da bomba. Tiñades pensado os socialistas non desaloxar o sitio coma no Hipercor de Barcelona e silencialo. Xa provocachedes moitas mortes por xustificar a represión do pobo vasco e galego.

J. Rogelio Rodríguez dijo...

Es posible que mi poco conocimiento del galego me lleve a confusión. Pero si he entendido bien, no sé cómo calificar este primer comentario (me estoy conteniendo) que nos ofrece este anónimo.

¿Pero qué tendrá que ver la Universidad de Navarra, su inspiración cristiana -Opus-, su organización interna, su carácter privado,...con que unos terroristas intenten provocar una tragedia? Porque avisen a tiempo o a destiempo, se lo crean o no quienes reciben el aviso (en el bachillerato, en Irún, dábamos unos 3 avisos de bomba a la semana cuando queríamos hacer "pellas", hasta que el bedel nos "calaba" el montaje...) el riesgo de masacre es clarísmo. Y a los etarras y sus corifeos les ¡DARÍA EXACTAMENTE IGUAL! Que quede claro esto.

Lo de la "represión de pobo galego e vasco" a estas alturas de la película, el espetar a los socialistas no se qué monserga,... de veras que no deja de sorprenderme. Pensaba que "reflexiones" así sólo se encontraban en el País Vasco y parte de Navarra.

Por último quería comentar que me resulta particularmente indignante el aura (pretendidamente) revolucionaria que sigue transmitiendo en entorno etarra en algunos ambientes (creo que cada vez más minoritarios).

(Por cierto. Cursé primer curso de Ingeniería en la ETSI Industrisales, en San Sebastián - Univ de Navarra, sí. RECLAMÉ TRES EXÁMENES -uno de ellos de Teología- y me corrigieron la nota. Y mi Sr. padre es un trabajador de clase media).

Anónimo dijo...

Crónica do que puido ser unha masacre por culpa do Estado en

http://www.galizaceive.es/index.php?post=40

Anónimo dijo...

Contestación a Rogelio.

Te contesto en español, ya que no entiendes el idioma de nuestro país.

Lo de la universidad son comentarios de gente que está dentro, los puse simplemente para saber lo que se piensa de la universidad privada antes y después del atentado.

El que pone la bomba es el culpable, eso lo tenemos claro, pero esto pinta a lo del Hipercor, que se avisa de la colocación y no se desaloja para luego tener una impunidad con la que torturar y reprimir. Esto lo digo porque la primera información del atentado fue esta:
"la llamada se ha recibido sobre las 9.50 horas y la DYA ha dado aviso a la Ertzaintza que se ha encargado de notificarlo a Navarra"

Minutos después se elimina esta información de los periódicos y se dice lo que estás oyendo. No estaremos en el mismo caso.

Lo de la "represión" está a la orden del día. El lunes juzgan en la Audiencia Nacional (tribunal de excepción) a 2 jovenes gallegos por sabotear un cajero de Caixanova. Les van a poner 19 y 21 años de cárcel a cumplir integros, bastantes mas que a gente por un homicido, malos tratos o delitos medioambientales. Tenemos la misma justicia todos?

Pero porque hablas de entorno etarra? El que no piense como tu ya es un etarra? Esa es una opinión de los fascistas. La bomba está clara, hay 4 detenidos, pues se pone una bomba, y va a ser así hasta que haiga una solución dialogada.

Acaso en Irlanda se suspendió la tregua por la masacre que hubo? Y aquí se suspende por la T-4. Eso fue para demostrar la fuerza que tenían.

La verdad es que los malyamados socialistas soys peores que los del PP

Eladio Osorio Montenegro dijo...

Hai reflexións que non teñen nin pes nin cabeza.

Para o primeiro anónimo: ¿a santo de que ven a túa análise sobre a universidade?

¿que pasa, que é ela e o goberno os culpables do atentado?

¿ou é que ti es dos que non condena o atentado que puido ser unha masacre?


Para o segundo anónimo ¿o final a qculpa de que maten a alguén nun atentado é do que pasaba por alí por non pasar por outro lado, verdade?

Para o terceiro anónimo ¿E logo os que xulgan estes días só queimaron o caixeiro?
¿Por que non contas todo?
¿E ti estás dacordo con que o queimaran?
¿Como tes o valor para dicir que o do Hipercor foi porque lle deu a gana o Goberno?

SODES PATÉTICOS, XUSTIFICAR ATENTADOS.

Gustariame que te identificases, porque acto seguido levaría todo o que dia a mans dun fiscal, aínda así non sei se facerme coa túa IP

Anónimo dijo...

Os puxen anónimos porque non me deixa identificarme que da error se intento enviar

¿a santo de que ven a túa análise sobre a universidade?
Acaso te molesta que se opine sobre onde poñen a bomba?

¿que pasa, que é ela e o goberno os culpables do atentado?
O culpabel e sempre o que pon a bomba, pero se non desalozan tamén ten culpa o goberno.

¿ou é que ti es dos que non condena o atentado que puido ser unha masacre?
Eu non teño problema ningún en condenalo atentando, pero bueno, hai unha reflexión moi boa sobre este tema en:
http://galizaceive.es/index.php?post=30

¿o final a qculpa de que maten a alguén nun atentado é do que pasaba por alí por non pasar por outro lado, verdade?
O mesmo que contestei antes

¿E logo os que xulgan estes días só queimaron o caixeiro?
Sabotearon un caixeiro e non fixeron mais nada.

¿Por que non contas todo?
Non hai mais que contar, puxeron unha bomba nun caixeiro e os colleron. A partir de ahí foron torturados, criminalizados sen xuizo, e encarcelados durante mais de 3 anos sen xuizo.

¿E ti estás dacordo con que o queimaran?
Non o queimaron, e non estou dacordo en que o fagan, pero tampouco estou dacordo en que lles metan 20 anos, as cousas non son brancas ou negras.

¿Como tes o valor para dicir que o do Hipercor foi porque lle deu a gana o Goberno?
A culpa é dos que poñen a bomba, pero se alguen se nega a desaloxar ten parte de culpa dos mortos.

SODES PATÉTICOS, XUSTIFICAR ATENTADOS.
En ningún momento o xustifiquei, non fagas demagoxia por non pensar coma ti.

J. Rogelio Rodríguez dijo...

La verdad es que esta tarde los "breaks" del trabajo los estoy dedicando a indignarme.

No me has faltado (anónimo) demasiado al respeto menos en una cosa; mejor, en dos:

- Me has llamado fascista. Puedo invitarte a mi blog para que veas lo "fascista" que es.
Ya está bien de asignar estos adjetivos de manera gratuita a personas que somos LO CONTRARIO. Mi pensamiento LIBERAL y basado en las libertades individuales es diametralmente opuesto a cualquier tipo de TOTALITARISMO (Fascista, comunista,...).

- Sobre el entorno etarra. Yo hablo como ciudadano que tiene una opinión formada sobre el tema. Una opinión basada en la VIVENCIA CIUDADANA como vasco (residí en el País Vasco hasta hace algunos años y de hecho, allí viven mis padres) y en el análisis del fenómeno. Hablo en nombre de mi experiencia y en la de gente que conozco con un MUY ALTO GRADO DE CORAJE POLÍTICO. Hablo y hablaré claro y alto. Faltaria más. Y no voy a admitir que venga cualquier mariachi pseudo revolucinario (y laxo en la crítica al abernazismo vasco) a cuestionar MI LIBERTAD DE PENSAMIENTO. Ya está bien de tanta pose "antifascista" y de tanta laxitud (especialmente moral) en el análisis crítico de lo que nos rodea.

Pero lo que realmente me resulta increíble, repito, es el poder de atracción que, todavía a estas alturas, ejercen sobre algunos ciudadanos españoles los planteamientos victimistas del nacionalismo más rudimentario, milenarista, sectario (Txillardegi, Krutwig,...Eli Gallestegi, Txelis,...hasta Arzalluz), pero SIEMPRE CUTRE. Sí, anónimo, UNA FORMA POLÍTICA EMINENTEMENTE CUTRE. Eso es lo que supone el nacionalismo vasco en su vertiente abernazi (no voy a emplear el término abertzale, que significa "el que ama a su patria"), para designar a estos individuos. Y por ello me asombra la fascinacion (repito de nuevo) que siguen ejerciendo sus patrañas sobre personas como tú.

(Sólo te agradeceré la deferencia de haberte dirigido a mí en español o castellano -el gallego, también, es una lengua española-. No obstante, me animo a leer en gallego. Y me gusta que me hablen en gallego, con lo cual siéntete libre en responderme en galego, castellano, inglés o francés. ¡Qué coño! Euskaraz ere bai, ia nahi duzu (*)).

(*) En euzkara, si quieres.

Anónimo dijo...

Volve a ler o que che puxen, xa que non te chamei fascista. Dixen que tildar, a todo o que non esté na vosa posición ante os atentados, de etarra e unha conducta fascista, e o sigo opinando.

- Sobre o entorno etarra. Unha persoa que non fixo nada, a meten 5 días aislado e torturado hasta a saciedade, lle obligan a decir que fixo cousas que non fixera. Eu nese caso ata firmaría que matei a "Melitón Manzanas" con tal de que me deixasen de torturar. Pois pasa ano e medio no cárcere sen ser xuzgado, os medios de comunicación, sen presunción de inocencia o etiquetan como etarra marcandolle toda a súa vida, logo vai a xuizo e o sacan alegando que foi torturado para autoinculparse no que dixo. Que vai pensar esta persona da mal chamada democracia? Contestame a esto.

Hoxe mesmo como poderás comprobar en:
http://www.vieiros.com/nova/69987/ceivar-denuncia-que-axentes-de-paisano-ameazaron-de-morte-a-un-seu-militante
un guardia civil ameazou de morte a un rapaz que estaba pegando carteis. Esto é o día a día. Onde está a democracia?
A min puxeronme 3.000 € de multa, por pendurar unha faixa convocando a unha manifestación pola independencia. Onde está a democracia?
Eu fun agredido sen facer nada por policías nacionais con total impunidade, ao intentar denuncialos, primeiro quedou en nada, e logo me denunciaron eles de lesións. Cando se ve claramente nas fotos que eu estou tirado no chan e me agreden sen facer nada. Onde está a democracia?
E miles e miles de exemplos.


Pois a min si que me merecen o respeto de chamarlle abertzales, loitar contra esta falsa democracia, onde está o dereito de autodeterminación dos pobos? Como se lle pide a xente que faga política se os ilegalizas? Como ilegalizas partidos? Como tes pinchados ilegalmente miles de teléfonos? Como ves a un amigo teu que o levan o cuartel, mallan nel con total impunidade? e un largo etc.

Aparte tedes un problema moi grande os que pensan como tu, este artigo sobre Hernani de "El Pais" cho pode aclarar:
http://www.elpais.com/articulo/paginas/silencio/Hernani/elpepusoceps/20070722elpepspag_1/Tes
Dicen que Hernani é un gran pobo, do mellorciño de Euskadi e nin se digna a asumir que se ese pobo está así e gracias a Batasuna que sempre gobernou ahí.

As cousas son claras, e eu penso que as pistolas non pararán ata unha negociación con todo encima da mesa.

J. Rogelio Rodríguez dijo...

Que no, anónimo, que no.

Una cosa es coincidir con el derecho a la libertad de expresión, con el rechazo a los presos de conciencia (soy socio de AI desde hace 20 años), con que -en caso de que sea cierto- sea desmesurado condenar a unos tíos por "sabotear" (jolín, cómo se nota que -aunque contemporices con ellos- no eres abernazi; si lo fueras, o más bien un abernazi pensante, te inventarías un eufemismo más retorcido y elaborado; ésos sujetos son unos especialistas insuperables en estas lides eufemísticas) unos cajeros, ...

..otra muy distinta es que NO TE QUIERAS DAR CUENTA de que si estuvieses dentro del entorno-secta de esta gente, si tuvieses el MENOR ATISBO DE DISEDENCIA (sí, "camarada", de disedencia, de pensamiento propio) te eliminarían. Te eliminarían FÍSICA y/o intelectualmente. Te doy algunos nombres de "eliminados":
- Yoyes, Mikel Sueskun, Txomini Ziluaga, Iñaki Esnaola, ... ¿Te suenan? Podría escribir bastantes páginas sobre su triste historia. Créeme.

Yo no tengo ningún problema, frente a lo que dices. La razópn es muy clara: No soy dogmático. soy LIBERAL, lo que significa que creo y defiendo la libertad y los derechos individuales, base de mi dignidad como persona y de mi libertad de pensamiento, sin sectarismos de ninguna clase ni prejuicios negativos. Así de simple, "camarada", desde los presocráticos hasta Hayek, Mises y Rothbard, pasando por Adam Smith, David Hume y tantos otros. Sí, LIBERALISMO (así con mayúsculas), librepensamiento; muy lejos del atajo de totalitarios corifeos de ETA, por citar algunos de los más explícitos.

Por cierto, ¿cuántas veces has estado en Hernani? Yo muchas (al menos 2 veces al año paso por el centro de Hernani, en mi camino a Chillida Leku)
Además, ¿me puedes decir por qué los concejales del PSE o del PP tienen que llevar escolta (no sólo en Hernani? ¿Podría defender yo libremente mi postura LIBERAL (sí, con mayúscula) antietarra y opuesta a la xenofobia zafia del abernazismo, sin temor a que me partieran la cara, en una Txozna o en una Herriko Taberna? Me eliminarían, señor mío. Por cierto, ¿cuántas de ellas has visitado, "camarada"?

Que no, que yo no tengo ningún problema. Que yo me dedico a pensar y a criticar libremente, con arreglo a mi razón, a mi cultura, a mi condición libre de dogmatismos, a mí sentido de RESPETO, a mi principio de TOLERANCIA (¿dónde estás, mi querido John Locke?) y ejerciendo una actitud crítica ante las cosas que me suceden y/o que me cuentan.

Que no, "camarada", que yo no digiero un pensamiento "precocinado" por nadie, lleno de frases hechas y de tópicos falaces. Yo me informo (o al menos eso intento), puesto que no quiero ser presa de los efectos narcotizantes de los ídolos de la tribu, o de la plaza pública (¡Ay! ¿Dónde estás Francis Bacon?), o de las falacias del Estado o mucho menos de un entorno criminal como el de ETS-Batasuna, o la marca lleven en cada momento, y de sus píos conmilitones.

Mira "camarada", una cosa sí has conseguido. Verás: tenía pensado escribir esta noche sobre Música Antigua en mi blog (que, imagino, no visitarás...)y lo voy a dedicar, casi seguro, a este conjunto de falacias mal entramadas intelectualmente bajo el título "negociación" (lo de llamarle "concepto", de veras que me niego).

Por cierto. No me llamaste explícitamente fascista, pero lo insinuaste y eso sobraba. Te has dirugido a mí desde una pretendida posición de superioridad intelectual ("estás equivocado", "tenéis un problema") que yo no empleo con nadie; ni tampoco contigo. Te honra en cualquier caso el tono empleado en tu último comentario: ¿cómo les concedes tanta credibilidad a esos farsantes? ¿por qué acomplejarnos ante ellos, si somos mucho mejores (me refierio a los que nos oponemos a la barbarie de estos iluminados abernazis?

En fin "camarada": Boas noites, Gau on, Bona nit, good night, BUENAS NOCHES.

Anónimo dijo...

"DA ERROR SE INTENTO ENVIAR", di o outro pero ti de que pino caíches? Sempre podes firmar o final do texto ou acaso non te das conta?
Mira o final do texto que che explico como.

Xa no que dis non vou a entrar, porque estou de acordo con Eladio que non sei cómo podes ter o valor de escribir eso (valor non tes que vas de anónimo que non se pode identificar)


Natalia Cortón

a.a.l. dijo...

Canto animal queda solto por este Mundiño

a.a.l. dijo...

Canto animal queda solto por este Mundiño

Anónimo dijo...

Dís que eres socio de AI. Coincidirás e corroborarás os informes que fan sobre a tortura no Estado Español? Nun sistema tan corrupto e no cal as FSE son as mesmas que durante o franquismo, non houbo unha ruptura, a Audiencia Nacional é o mesmo que o Tribunal de Orden Público franquista, nun sistema no que hai listas de xente que é ilegal para participar na vida política, nun sistema que ten 4 anos de prisión preventiva, de 5 días de incomunicación e torturas, como podes afirmar que existe a democracia?
Vou falar do caso galego, xa que é o que a min me corresponde. Se tes tempo le a entrevista ao pai do preso político galego Ugio Caamanho publicada o domingo pasao en "El Correo Gallego"

http://www.elcorreogallego.es/index.php?idMenu=130&idNoticia=357473

Como se pode dicir que hai democracia? Como pode ser que por sabotear un caixeiro che caian moitos mais anos que por un homicidio?

Centrome no caso vasco que é o da discusión. Eu non son abertzale, non son vasco, senón galego e eu quero a independencia e o socialismo para o meu país. Logo pois me solidarizo con eles na súa luita, mais nin son nin serei nunca un deles.
Lideres eufemistas? Se os torturan e os agreden, que van a dicir.

Defendes a liberdade pero non criticas a dictadura encuberta que temos, na que se te metes coa monarquía vas ao cárcere, e se esta se mete cos homosexuais non pasa nada.

Pois en Hernani bastantes veces, e cada vez que vou vexo que o pobo avanza. Os concellais levan escolta porque queren, aparte así poden ligar, recordemos que a semana pasada un concelleiro vasco do PSOE intentou violar a súa escolta, cando lle preguntou a escolta que cando ían a comer el respondeu con frases do estilo: "si tienes hambre comeme la polla" e intentou violala. Tamén podería decir eu o contrario, porque os abertzales teñen un policía secreta detrás todo o día, o teléfono pinchado ilegalmente, etc.
Non hai democracia, nin para uns nin para outros. E logo pareceche ben o tema de Lizartza, onde o pobo elixe un alcalde e lle impoñen a outro, esa é a tua democracia?
Nunha herriko taberna podese discutir de todo e tiven moitas conversacións xeniais nelas, o problema e que hai moito policía secreta, esos zipaios que renuncian ao seu país por 4 moedas e se chivan dos seus camaradas, lóxico que miren a todo o mundo que entra con lupa. Acaso se vou eu a unha taberna do PP e digo as miñas opinións non me darían unhas ostias?

Na Galiza a xente informada e culta son os que maioritariamente forman o independentismo, a este rapaz que xulgan o luns, foi un estudante exemplar, fixo unha carreira de 5 anos en 4, leu miles de libros, montou un periódico, etc. Pouco informado non estaba. Recordoche que o 80 % dos medios do Estado Español, se investigas un pouco verás quen está detrás, o señor Emilio Botín. Que che vai contar unha persoa así mais que o que lle interesa.

Non te chamei nin implicitamente nen explicitamente, se pensas que to chamei e que entras na descripción que fixen de pensamento fascista.

A ver, se tanto sabes do tema deixoche unhas preguntas para que escribas sobre elas ou as contestes, se queres:

- Por que se seguen sen xulgar os asesinatos por parte da policía dos San Fermíns de 1978 e se prohiben os homenaxes aos mortos?

Se os terroristas teñen que cumplir as penas íntegras, porque naide do GAL segue no cárcere?

Por que se non existe a tortura nas comisarias, se negan a poñer cámaras para grabar o trato os presos?

Por que decenas e decenas de xovenes vascos son encarcelados porque si, estando 4 anos en prisión preventiva e logo os soltan porque non teñen nada contra eles?

Porque a muller do escolta de Jaime Ignacio del Burgo, non está en prisión polo homicidio cometido o 13-M despois dos atentados do 11-M?

Porque os presos vascos están a centos e centos de quilómetros das súas casas, cando a constitución española di que teñen que estar nas cárceres mais cercanas?

E un largo etc de preguntas

PD: porque cada vez que se fai un comentario deste tipo para que se discuta sobre o tema é censurado?

Un Ciudadano dijo...

Es un enmascarado de la Red

Sabiendo las tesis defendidas por ciertos partidos o grupúsculos, ¿como se permiten publicaciones como las mencionadas por el anónimo defensor de las atrocidades?

La liberta de la prensa debería tener unos listones institucionales, ¿o no los tiene?

MAIS CARGADA DE BOMBO dijo...

Di o Anónimo.es:
"Acaso te molesta que se opine sobre onde poñen a bomba?"

Onde àprendiche ti a colocar os te e che?

Nese caso o pronome estase referir a unha persoa que recibe a acción, porlo tanto é un obxeto indirecto, polo tanto é CHE.

Respeto o contido das túas mensaxes: mezclas cousas que non veñen ó caso, a universidade non hai que analizala, por moi do Opus que sexa non ten que ir ninguén a poñerlle ningunha bomba (por segunda vez).

Os "santiños" eses que ían salvar o pais e librarnos dos opressores, son uns TERRORISTAS, e van ser xulgados coma tal.

E se queres podes firmar ao final e poñer os datos que a ti che veña en gaña.

J. Rogelio Rodríguez dijo...

Anónimo enmascarado, TOTALITARIO DESCUBIERTO.

Mira, no voy a perder ni un minuto más en contestar tus comentarios. Veo que al final el balance "esfuerzo vs beneficio intelectual" es muy pobre.

Que te quede muy claro que podría responder sin mayor problema a muchas de las preguntas concretas que me diriges, pero no lo voy a hacer. ¿Motivo? Porque no dispongo de toda la mañana para extenderme en mayores análisis.

No resisto a exponer dos temas que, tras tu exposición, me han resultado insultantes a mi inteligencia y sentido de la dignidad:

1. La apreciación que haces sobre los concejales con escolta "Os concellais levan escolta porque queren, aparte así poden ligar " te retrata MORALMENTE. Hay que ser MUY, PERO QUE MUY MISERABLE para poder escribir esto y quedarse tan ancho. Lo siento tío, pero es así. Yo sostengo que tú tienes derecho a opinar (también los nazis) pero, entonces, yo ejerzo el derecho de RETRATARTE, así de simple.

2. Sobre las teorías críticas del papel del Estado moderno y su papel coercitivo, te diré por última vez que los liberales austriacos ya desarrollaron tesis VERDADERAMENTE RELEVANTES y fundamentales que te vendría bien revisar, a ver si así te enteras del significado de Libertad, dignidad, crítica al estado,... (citaba a Hayek, Rothbard en otra de mis contestaciones) y no LAS REFERENCIAS TOTALITARIAS ajenas a la Libertad que planteas tú. No voy a seguir explicando mis tesis. No merece la pena.

Un último apunte. Sobre los independentistas gallegos no puedo hablar. (Dudo que todos fueran como Beiras, hombre culto donde los haya, a años luz de los postulados PRIMITIVOS que planteas sobre España, Hernani o el Kamasutra,...). Sobre los independentistas vascos sí que opino: en líneas generales son posiblemente los memos, más memos y zotes que me he encontrado en mi vida. Salvo alguna honrosa excepción, no he visto jamás una masa de zotes más aborregada. Veo que tú te sientes muy a gusto entre ellos ¿no? Pues ¡hala! al Herriko Taberna de turno; a concebir nuevas propuestas totalitarias que es vuestra especialidad.

En fin, supongo que me contestarás. Me da igual. Yo ya no lo voy a hacer. Es tal la INFERIORIDAD MORAL de lo que has dicho que prefiero pasar.
(Que sepas que, aunque me calle, no otorgo).

Agur, mutil...

(Adios tío)

Anónimo dijo...

http://gzvideos.info/reportagem-sobre-o-processo-judicial-as-press-independentistas-giana-gomes-e-ugio-caamanho/

Anónimo dijo...

o enmascarado
¿Pero de onde saliu este elemento? ¡por favor! O teu non ten pes nin cabeza. Ten vergoña e non nos faltes o respecto os demáis que sí somos demócratas e moitos nacionalistas, pero a diferencia de ti non rozamos a estupidez.

ariadna dijo...

Propoño unha colecta para pagarlle un psiquiatra a este rapaciño aprendiz de terrorista

Anónimo dijo...

é da escola de Leticia Sabater, ben se lle nota polo tipo de argumentos que utiliza, criterios de autoridade onde os haxa, irrefutables todos iles, método deductivo irreprochable.En fin, a ignoracia é moi atrevida, non merece nin un minuto de antención.
Encarna