viernes, 17 de agosto de 2007

O domingo 19 de agosto cadea humana en favor do Corredor 3 da A-76



O vindeiro domingo 19 a Plataforma pro-autovía A-76 corredor 3 convoca a todos e todas aquelas que crean que é de xustiza que dita autovía pase por Caldelas e Trives a que participen na cadea humana que unirá Trives con Larouco. Así poderemos demostrar que todos/as os/as caldelaos e triveses, así como o resto de ourensáns, estamos a favor de que a autovía pase por estas terras e non nos volva a deixar, unha vez máis, mal comuniacdos co resto do País. Dende aquí todo o meu apoio para a Plataforma. Se queredes máis información está dispoñible na súa web.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola: La autovía es absolutamente imprescindible para Trives y Caldelas.

Pero, si se consigue, hay que seguir la lucha para que se hagan las cosas bien: que no suceda como en El Bierzo, que la autovía lo destrozó todo a su paso.

ÁNIMO Y SALUDOS.

María dijo...

Hola! Estoy haciendo un trabajo sobre la zona de Castro Caldelas necesito si alguien puede ponerse en contacto conmigo para ayudarme puesto que necesito conocer un poco todo de la zona: clima, vegetacion, fauna, demografía, patrimonio... Mi correo es: mariaecid@hotmail.com

Muchas gracias.

Anónimo dijo...

Agardo que vos saíra ben a cadea humán, estas terras altas ourensans necesitan un pulo pra evitar a súa desertización. E trocando de tema,
quixera dar a miña noraboa a Pablo Devigo, o mellor gaiteiro de Galicia asegún publican hoxe os xornais.
A verdade é que con rapaces así tan traballadores, constantes e cultos e con tanto talento, outro galo nos cantaría en todalas facetas da nosa vida.
A ver si outros Pablos do Castro ou as súas nais aprenden algo.

Saúdos dende a Mariña.

Anónimo dijo...

Venres 28 as 10 h. no parque de bombeiros da rua de Petín (N- 120 ) MANIFESTACIÓN pro autovia A-76

¡¡¡¡¡ANIMATE!!!!!

Las empresas de Trives y Caldelas cerrarán el viernes para sumarse a la protesta por la autovía A-76
http://www.lavozdegalicia.es/ourense/2007/09/26/0003_6174478.htm
La cita es el viernes a las diez de la mañana frente al parque comarcal de bomberos de A Rúa. Allí, la plataforma por la A-76 quiere reunir el máximo de personas posibles en la marcha que cerrará un carril de la N-120 a lo largo de dos kilómetros. Para respaldar la convocatoria, los miembros de la plataforma están pidiendo a las empresas de las comarcas de Trives y Caldelas que cierren ese día por la mañana y parece que la respuesta está siendo positiva.
El presidente del colectivo, Alfredo Estévez, aseguró que la mayoría les respaldarán para que el impacto de la protesta sea mayor. También pide paciencia y comprensión a los automovilistas para ese día. «Queremos molestar o menos posible, que entendan que é unha medida para chamar a atención», explicó.