jueves, 20 de noviembre de 2008

Buscando ó Obama vasco



Teño que confesalo, este post é un plagio puro é duro do blog de Maripuchi y su Mundo (o cal vos recomendo que visitedes), pero é que me fixo tanta gracia que volo tiña que ensinar...aínda me estou rindo agora (espero que ninguén se tome esto a mal).

O efecto Obama chega ata Euskadi. Ó estar ás portas dunhas novas eleccións fai que os partidos políticos busquen un candidato con moito tirón como Barack Obama.

Espero que vos riades tanto coma min ;)

6 comentarios:

MAIS CARGADA DE BOMBO dijo...

Moi bo. O do lehendakari negro xa ven de atrás, acordádesvos de Airbag...

A xente dalle por aí: onte Raul Castro cantaba en chino. Es la moda

MAIS CARGADA DE BOMBO dijo...

Esto non será un anuncio do eroski? ... vivamos como vascos

Maripuchi dijo...

;-) No me importa!! jaja El vídeo es genial!!!! jajaja
Ahora dirán que tienen RH- jajajaja
Un beso!

Anónimo dijo...

O Obama branco é Anxo Quintana, que arrasará nas eleccións.

J. Rogelio Rodríguez dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
J. Rogelio Rodríguez dijo...

(Comentario anterior eliminado por faltas de ortografía)-

Bueno, hace algunos años, el recista de Arzallus soltó una prenda de las suyas que reflejaba una contradicción (lo de "intelectual", en el caso de este sujeto, prefiero evitarlo):
"Prefiero a un negro que hable euskara antes que a un vasco de sangre que no lo hable". ¡Toma castañazo! Con un par...

Un abrazo y ¡a por el Eusko-Obama!