jueves, 16 de octubre de 2008

Pedro Zerolo, todo forza




video


Aquí vos deixo o vídeo da intervención de onte, de Pedro Zerolo no Ateneo de Ourense. Logo de escoitalo, de compartir paseo con el, unha cea con moitos cambios de pareceres e unha copiña no Miudiño só podo dicir unha cousa del, canta forza e canto optimismo irradia.


É unha desas persoas coas que te podes pasar horas e horas falando porque é un pozo de sabiduría e un referente dentro deste novo socialismo que ven da man de Zapatero.

Xa de recollida para a casa paramos a facernos unhas fotiños (a calidade deixa bastante que desexar, Carballo o teu é escribir). E aquí estamos Miguel (o seu secretaio), eu, Lalo Gómez, a Leiteira, Pedro Zerolo, María Quintas e Laura Seara.

6 comentarios:

Rubín de Cendoya dijo...

Eladio, se agradece la visita. Ya sabía de la existencia de tu blog.

Eu son queixalao pero con bastantes feiras no Castro.

Creo ser da quita do teu pai e quizais por eso ando algo mais de volta que os novos como ti e Blas.

O dito, unha aperta desde Sopelana

xiabre dijo...

Gracias polo vídeo.
Bicos

Ruth dijo...

¡Buenos días!
Me imagino la inyección de motividad que tiene que haber sido para muchos la visita y el poder compartir y dialogar con Pedro, me alegro mucho por ti y por aquellos que disfrutaron de la visita de Pedro. Un saludo y seguiré correspondientdote con las visitas a tu bitácora.
Ruth.
¡Bos días!
Imaxínome a inyección de motividad que ten que ser para moitos a visita e o poder compartir e dialogar con Pedro, alégrome moito por ti e por aqueles que gozaron da visita de Pedro. Un saúdo e seguirei correspondientdote coas visitas á túa bitácora.
Ruth.

Anónimo dijo...

¿Y no te daría por culo el maricón de Zerolo? Que venga por el Castro a este que sale a ostias

A.A.L. dijo...

Con persoas como este último anónimo dá gusto. Irradian moitas habilidades sociais. Seguro que dentro de si mesmo hai unha parte reprimida que lle impide dar a cara e só sabe proferir insultos dende o anonimato. E seguro tamén que non é HOME de darlle unhas ostias a ninguén, porque cando se puxera a falar con alguén como Zerolo cagaríase polos pantalóns ante tantas RAZÓNS.
Que peniña me dan algunhas persoas como este MACHO

J. Rogelio Rodríguez dijo...

La verdad es que como ciudadano de Madrid me pregunto qué propuestas prácticas ha aportado Cerolo para la ciudad en la que resido (más allá de cierta pose "progre", lugar común -por otra parte- en muchos políticos de su partido).

Por lo demás, considero que (Cerolo) no es un tipo maleducado, ni faltón, ni particularmente provocador (a excepción de sus "orgasmos electorales", al calor de Zapatero -eso confesó él mismo-). Es un tío bastante educado al que muy pocas veces se le han escuchado declaraciones destempladas.

Por todo lo anterior, entre otros temas, comentarios como el del anónimo del 17 de octubre, causan VERGÜENZA AJENA. Ya está bien de esta falta de respeto, de ese lenguaje ordinario y agresivo, hacia Zerolo, en particular, y hacia otros que tienen su misma orientación sexual. Ya está bien.

De verdad que, ante insultos como el que espeta el susodicho (anónimo), sólo me resta APOYAR A ZEROLO, sin restricciones.