miércoles, 27 de febrero de 2008

Mensaxe de Mariano Rajoy

Hoxe recibín un correo electrónico do meu amigo Mariano. Non sei se o coñeceredes, pero seguro que o seu primo sí. É un estudiosos do cambioclimático moi famoso que acaba de demostrar que co tema do clima non pasa nada, que podemos seguir contaminando a esgalla xa que eso non é malo, é máis, cre que hasta é bo para o planeta.
O caso é que o meu amigo Mariano estaba paseando o outro día por Madrid e atopou esta cousa que vos reproduzco na foto. Mariano nunca tal cousa viu, e esperaba de todos vós que lle mandásedes un correo electrónico a súa dirección explicándolle para que consiste dito papel.
El dí que lle parece algo relacionado co transporte, polo que se ve escrito nel, pero non está seguro. E é que Mariano coma sempre andivo en coche oficial, desto do transporte non sabe moito.
Eu creo que está nas nosas mans axudalo a que dunha vez por todas Mariano poda coller o autobús e saiba para que sirva o papeliño.
Axudemos a Mariano a libralo de tanto coche oficial e démoslle a oportunidade de coller o transporte colectivo de viaxeiros. eso faise votando PSOE.

6 comentarios:

Anónimo dijo...

Eladio. No sé qué te contestará tu amigo Mariano. Lo que sí puedo afirmar yo es que, si esta pregunta se la haces a algún ciudadano de Madrid, te dirá que el billete que presentas en la imagen es una reliquia del pasado. No sirve para nada. Bueno, para casi nada: tal vez para alguna aplicación ornamental, como pieza de collage...pero para nada práctico. El "bono-bus" o "bono metro bus" tiene, en la actualidad, otro formato más pequeño, más cómodo, más manejable. Más práctico, en suma. Muy diferente, en cualquier caso del que tu expones.
En otro orden de temas se me ocurre que "la derecha" que nos mostráis (y la que se muestra diariamente por sí sola) se asemeje más a los arquetipos de derecha de hace 20 años (fíjate tú: la misma antigüedad que el formato de bono-bus que presentas) que con los planteamientos políticos de una "derecha" abierta (que la hay) de raiz liberal (sea ésta conservadora o no). Evidentemente tantos "federicos" (animales del Cretácico), tanto clérigo chillón (preconcliares - y me refiero al Concilio de Trento, claro-) generan el mismo efecto inútil en lo político, desde el punto de vista práctico, que el que resultaría de aplicar tu bono-bus en cualquier vehículo de la EMT del año 2008: "Billete no válido", sería el resultado. En fin... ellos ("la derecha") sabrán lo que hacen, ¿no?
Como despedida decirte que, aunque "avui no toca", me quedo con ganas de hablar de la relación de algunas especies de la izquierda española con el Cretácico. Apasionante, ¿verdad?Otro día será.
Un abrazo - Josef K.

Akicage dijo...

Attention please!
->> Remove Viruses! <<-

Zulkijora dijo...

This comment has been removed because it linked to malicious content. Learn more.

Anónimo dijo...

O meu comentario non ten moito que ver con esta entrada, pero...¿Sabíades que no mitin de ourense tuvestes un "infiltrado" de "la sexta"? Eu estiven vendo de casualidade o programa o domingo (salvados por la campaña: moi gracioso) e pilleino empezado, pero vin que infiltraban a un colaborador (creo que é actor, pero non estou segura) negro xusto na zona das xuventudes socialistas. Non sei por qué me deu na espiña que era o mitin de Ourense, lembrei as túas fotos, comprobeino e... efectivamente. na segunda fila empezando por arriba hai un rapaz negro que é o infiltrado. O día seguinte estaba en Valladolid (creo) infiltrado nun mitin do PP.

Eladio Osorio Montenegro dijo...

A raiz do último comentario, vouvos a desvelar unha cousa referente o mitin de Zapatero e o programa de La Sexta, Salvados por la Campaña.
O tema da persona que estaba "colada" da grada xoven estaba pactado co follonero dende ese día pola mañá, o igual que outras cousas que non sairon pola TV, como un mitin que deu el mesmo antes de Zapatero

Anónimo dijo...

jaja así qu ese é o segredo do programa... pois decepcióname un pouco que intenten facernos crer que se están "xogando o tipo" cando en realidade todo está pactado. outra decpcion, como a dos Reis Magos