lunes, 28 de enero de 2008

Xa sei a candidatura do PP por Ourense



Logo de moitas tensións e de presentar en Madrid unha lista que lle votaron abaixo, o PP xa ten a súa candidatura confeccionada. Non sei cando a farán pública, pero pódovos asegurar sen temor a fallar que é a seguinte:


Ó Congreso:


Celso Delgado (xa fora cabeza hai catro anos)

Jesús Vázquez (decano de empresariais, un gran descoñecido)

Ana Belén Vázquez (o doberman do PP na provincia)

María Antonia Rilo (ex-nora de Baltar)


Ó Senado:


Pérez de Juan (o sempieterno candidato do PP a case todo)

Carmen Leyte (alcaldesa de Cartelle e sustitue o seu marido, candidato hai catro anos)

Amador Vázquez (todopoderoso e silencioso no PP, manda máis que Baltar)


Cárganse a lista de Baltar, xa que ó final só vai un dos del en sitio de saída. O seguinte paso é que van a por el mesmo

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola Eladio.
Aunque mi comentario no tiene relación directa con esta entrada, la traigo a colación a propósito de una noticia que me ha dejado "encantado de la vida". Aquí está: MADRID (AFP) - La justicia ha archivado el caso de las presuntas sedaciones irregulares en el hospital Severo Ochoa de Leganés (Madrid) y ha suprimido la afirmación de que hubo una "mala práctica médica". La presidenta madrileña, Esperanza Aguirre, dijo que no tenía "nada personal" contra los doctores.... Dos de los médicos (entre ellos, el destituido jefe de Urgencias del centro, Luis Montes) interpusieron un recurso contra esa afirmación, que los jueces han estimado, ordenando suprimirla por considerarla "un exceso". Y recuerdan que, al no haberse hecho una autopsia de los fallecidos, es imposible establecer relación entre las posibles malas prácticas y las muertes.

¡QUÉ ALEGRÍA! Es increíble que en este país llamado España todavía tengamos que soportar insidias, calumnias, desprestigios y hasta campañas institucionales contra algunos profesionales médicos que, libres de integrismos religiosos (fundamentalmente católicos) trabajan para aliviar el dolor y el sufrimiento del paciente. Repito: ¡QUE INMENSA ALEGRÍA!
Un abrazo

Anónimo dijo...

SIGUE ASI Y DALES CAÑA

http://algaabadtours.blogspot.com/